Monday, September 3, 2012

Uvod


Večino svojega življenja sem bil zelo debel človek. Moje prehranjevalne navade so bile grozne, nisem dovolj spal, športna aktivnost je bila zame tuj pojem in odkar sem pri svojih zgodnjih najstnijških letih prvič okusil čar alkohola sem izredno veliko pil. Vse to me je pri le 21 letih pripeljalo do 125 kilogramov (na srečo je tehtnica kazala le do 125 kilogramov, saj se mi zdi, da sem tehtal veliko preko 135 kil).

Ubrati najlažjo in najpreprostejšo pot je tako preprosto. Na nič ni treba misliti, le držati se moramo pravil, ki ji ta pot narekuje. Tako lahko celo življenje preživimo popolnoma avtomatično. V večini primerov nas to ne bo nikamor pripeljalo. Tudi če se bomo odločili karkoli spremeniti je najlažje slediti že prehojeni poti nekoga drugega. Na žalost imajo uspehi takšnih dejanj ponavadi kratko življenjsko dobo in kaj hitro se znajdemo na začetku naše poti, ne da bi se karkoli naučili. Jaz nisem želel da bi se to zgodilo z menoj in sem se ravno zato zelo dobro izobrazil na področju trajne izgube telesne maščobe in trajnega pridobivanja telesnih mišic.

V preteklih šestih letih sem se izobrazil tako o športni in klinični prehrani kot o športni psihologiji. Opazil sem zelo velik porast pretežkih in celo debelih ljudi v svoji okolici. Kakršenkoli je vzrok temu porastu sem opazil, da je velika luknja med ljudmi in pravimi informacijami o zdravem načinu življenja.

Če samo pogledamo medije lahko opazimo pravo nevihto »novih in revolucionarnih« diet in dietnih knjig z naslovi kot so »sadna dieta, vegetarijanska dieta, ketogena dieta, ogljiko-hidratna dieta, dieta brez maščob in tako naprej. Verjemite mi, če boste začeli brati dve »dietni« knjigi hkrati se vam bo, zaradi nasprotujočih si informacij, kaj gotovo zmešalo in boste obupali.

In tudi, če imamo vse prave informacije na enem mestu se soočamo z zelo veliko težavo ohranjanja motivacije in kaj hitro lahko pozabimo, zakaj smo želeli spremeniti naš dosedanji način življenja.

Večino svoje odvečne telesne teže sem izgubil s poskušanjem različnih tehnik. Na mojo nesrečo me je eden od teh poskusov pripeljal do nezdravih 65 kilogramov (glede na to, da sem 1,83cm visok). V tem obdobju sem jedel največ 2 jabolki na dan in sem bil zelo srečen, če jih nisem istočasno izbruhal. Bil sem anoreksičen in bulimičen. In da je bilo še bolje, sem imel telesno dismorfijo - izredno uničen pogled na samega sebe (še vedno sem se videl kot izredno predebelega).

Poškodba gležnja, ki sem jo utrpel pri 25, je bila zame prikriti blagoslov, saj mi je dala veliko časa, da sem se poglobil vase in se spoprijel s svojimi težavami. V preteklem letu sem uspel priti do 90 kilogramov in sem trenutno v procesu pridobivanja mišične mase in izgube še parih kilogramov.

To je le nekaj od vzrokov zakaj sem se odločil ustvariti to stran. Čim več ljudi želim naučiti o zdravem načinu življenja, zdravem in trajnem načinu izgube telesne teže, zdravi in okusni prehrani, fizičnih vajah in kako se držati svojega načrta, četudi imajo zelo nizko motivacijo.

Torej, da na hitro povzamem vse, dobrodošli na moji strani, kjer vas bom poskusil naučiti vse o zdravem življenju.


Do naslednjič, ostanite močni in bodite prijazni.

No comments:

Post a Comment